CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 13, 2011

cuti = lemak +.+"

assalamualaikum ! yes , i'm back baby ! haha *emosi kembali stabil, ececeh :D
yaww ! aku balik umah la der, cuti mid sem ni. tp smnggu je. ok lah kan, drpd ta de cuti, hee~
ble blek umah je, cm biase la kan. jadual mkn pun da laen. mmg la duk umah ni keje nye menternak lemak, or bhse best ckit 'mengUPGRATE' lemak. haha :)

aku dpt blek ari sbtu pagi lepas sarapan *pttnye jumaat da bole blek kan? tuan tu KEDEK, huhu...
okok, cm biase mak ayah aku la dtg amek, ta de mknenye aku nak naik bas, haha *dekat kan, membazir je naik bas, hehe. diorg smpai dlm kul 9. then, aku smpai umah dlm kul 10 lbey nak dkat kul 11. blek je trus kemaskemas ckit, gosok baju. nak kene rush ni. ad mjlis kawin. akak sedara aku kawin. haha. mcm ta caye je kan. rase mcm baru je diorg couple, mcm baru je diorg kenal, mcm baru je diorg datingdating *eceh, mandai jek aku buat andaian. haha. actually, aku kenal la pngntin laki tu. ckgu sekolah lame aku gak. cume dye tak ajar aku la. sbb, aku masuk sblh pagi, dye plak mngajar sblh ptg.

herm.. ok siapsiap je trus gerak la umah mkcik aku tu. org pun da start ramai yg dtg. aku smpai je trus la salamsalam org kat ctu. peh, pnye la ramai kan ckguckgu sekolah lame. segan lah *hee~mne tak segan. sume kate aku da laen. pdhal same je kot :D selesai sesi salam menyalam, aku masuk dlm umah la. pg bilik pngantin. *mcm VVIP je kan. smpai je trus masuk blik pngntin, jmpe pngntin. haha. biase la bro, gua kan org pntg ! *hahahaktui la kan hahaha... then, perut pun mula la merengek meminta diisi. dr pg kot aku tak mkn, huhu *kat akademi bg sarapan mee kari. sape je seyh yg mkn mee kari pg2 :( aku pun tggu la 'datindatin' yg laen, nak ajak mkn. hui, sape ek 'datindatin' tu??? haha. kazenkazen aku la. tggu diorg ad la dlm 10 mnit. diorg smpai je aku trus ajak mkn. lapa gle la kan.

siap mkn je, duduk lepaklepak jap ngn kazenkazen.ye ar, jmpe pun kdgkdg je. masamasa cmni je la kitorg dpt kumpul :) pstu aku pun memulakan tugas sbgai seorg pmpn. haha. apakah? em, biase laaaaa.... tlg bg hadiah. alah, kalau korg pg mjlis kawin kan ad dpt kerepek la, telur la. ha, bnda tu lah yg aku bg. hehe. aku buat keje tu ngn kazenkazen aku la.

eh, ni cerita pg mjlis kawin ek. tajuk aku psl lemak kan. hey korg ni, apelah. mknan kat mjlis kawin tu. korg phmphm je la. high kalori ok. :) aku pun mkn ckit je. hehe. sbb kan, ad kan, org kan, da jnji kan, nak blanje mkn ! haha. bnyk nye kan kan. hee~ abg sdare aku la. da jnji na blnje mkn. kitorg mulamula saje je sakat dye. sbb dye dtg sni pun ad bwk awek kan *bkl ahli keluarga baru la tu :D name dye kan KAK NANI. name pnuh aku tak tau, lupa nak tnye. ehee..
akak tu ok la. peramah. org terengganu. bnyk gak la aku borakborak ngn dye. em, abis je mjlis kat umah mkcik aku td, kitorg pun gerak la g cafe. name cafe tu NORTH STATION. tmptnye ok la. aku pun mmg suka g stu. sbb ad 1 mknan ni aku suke mkn. peh, sdap gle la kan ! lagilagi tga lapa. pastu org blanje, sape ta nak an, haha. kitorg pg 2 kete. aku ngn kazen aku lg 2 org, so cmpur kak nani ad la 4 org pmpn. yg laen sume laki. kitorg smpai cafe pun trus open table la kan. da mcm buat reunion la plak. 5 meje kot smbung. haha. ramai kan ? skali pndg msti org ingt mcm member je sume, pdhal sume tu kazen :D pas kitorg smpai tu, ad lg yg dtg naik mtr, tu yg smbung smpai 5 meje.

ok, skrg cm biase, sesi camhore. korg lyn la gmbrgmbr kat bwh ni. ta best la crite tak de gmbr an. hehe ^^,


*its me. ad la dlm 5 mnit aku siapsiap. tu yg muka pun sememeh je kan. euuww...


*ahhaaa, tu la dye kazen aku. ain. kami sebaya :)


*ni plak raja sehari :D

sesi menternak lemak :

*aku minum ni ; chocholate with milk shake


*ni terbaik ! ; chicken chop with lemon sauce


0 comments:

Post a Comment