CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 03, 2011

January : happy and sadness come into my life

hello. ouhh god ! it's January ! 1st month of the year, then so many things have came into my life. good and bad.huhu.it's long time i'm not update this blog rite. *gedik la tetibe nak speaking kan. haha :p em, mood mls wei. biase lahh. lgpun kan da inform awalawal, kalau aku blek kampus, for sure la mmg jarang aku nak update. da la internet pun ta de. huhu

ok ok.. taun baru kan. bru je masuk bulan 1, tp da bnyk bnde berlaku dlm hdup aku. bnda yg gembira, termasuk juga yg sedih. tp yg pasti, bnde sedih da terjah awalawal. huhu.
-repeat paper : ok, untuk pengetahuan anda, saya terpakse meREPEAT paper sem lepas iaitu OIL PALM. *cam haraaammm.. lg 1 markah je kot nak lulus. kalau tak, skrg ni da bole duduk goyang kaki. huhu
-forbidden place : untuk pengetahuan anda juga, saya telah dikenakan tindakan DISIPLIN kerana telah pergi ke tempat yg dilarang iaitu AIR TERJUN GUNUNG LEDANG, TANGKAK. *sumpah la kan, mne aku tau tmpat tu ta bole pergi. ta de tulis or ckp pun kat peraturan. act, bku peraturan pun ta de. mmg cm haram. ta psl2 kne tndkn disiplin, kne buat surat tunjuk sbb, kne buat kerja amal 1 hari, kne kawad kaki 1 hari. klakar kan. haha. *gelak pun buat sedap hati. :|
-training centre : lg berita / cerita untuk pengetahuan anda, tmpt saya belajar tu da jd macam training centre. nak tau kenapa ? sbb : ad trainer tlah didatangkan KHAS untuk training kitorg. training psl ape nak tau kan. psl sume bnda lahh. luar dalam. dri hal dlm rumah, kebersihan, disiplin dan lainlain. *ape la kan. kitorg kne training mcm mula2 dftr dlu. tp tak la teruk sgt. tp, still ad gulingguling kat pdg. haha. ckit je la. tak teruk sgt. :|
-dating : wah ! haha. ok, sila jgn salah fhm yek. saya bkn kluar dating. saya dating dlm kelas je. sbb, awalawal ni, lecture blm dtg. kelas pun blm mula. then, ramai yg kne repeat paper. so, sume pakat stdy sndri je la. aku ? aku pun stdy la kan. tp, kdg2 je.hehe. *busan la hari2 kne bce bnde yg same. otak pun tepu :| psl dating plak, i dating dgn y0u lahh :) hee..

emm. 4 tu je la yg dpt aku senaraikan. td crite mulamula mcm bnyk je kan. haha. sejak akhirakhir ni aku bnyk lupa la. haish ! ta tau la kenapa. tbe2 jd pelupa =.="

0 comments:

Post a Comment